| | | | Sukcesy dotychczas
MISTRZOSTWO POLSKI RMPST 2009
Mistrzostwo Polski RMPST w klasie T1 2009
II miejsce klas. gen. Międzynarodowych Mistrzostw Czech 2008
I miejsce w klasie diesel Mistrzostw Czech 2008
Wicemistrzowie Polski RMPST 2006
I mijsce w klasie T1 RMPST 2008
Mistrzowie Polski klasy O1 RMPST 2006
Wygrana klasa diesel w Italian Baja 2009
III miejsce w rajdzie Baja Polonia 2009
III miejsce klas gen. i wygrana klasa diesel VI Baja Slovakia 2008
Ilość startów: 38 (w tym 11 baja, 23 RMPST)
Sukcesy MMCR: 2 wygrane (Baja Slovakia x2), 1 drugie miejsce, 1 trzecie miejsce, 1 czwarte miejsce Sukcesy RMPST: 5 wygranych (Baja Polonia 2009, Vsetin 2009, Wałbrzych 2006 i 2007, Góra Kalwaria 2008), 7 drugich miejsc, 6 wygranych w klasie T1, 1 wygrana w klasie O3, 6 wygranych w klasie O1
Nieukończonych: 6 (1 wypadek, 5 awarii)
| | | | |
|
|
| | | | W dniu 29 kwietnia 2006 r. została rozegrana I runda RMPST 2006 w Chojnicach. Rajd zakończył się dużym sukcesem załogi Patryk-Tomasz Łoszewscy. Orca wygrała klasyfikację w klasie O1 oraz zajęła drugą lokatę w klasyfikacji generalnej rajdu.
Rajd w Chojnicach został rozegrany w trudnych warunkach. Opady deszczu spowodowały, że trasa stała się bardzo śliska. Dodatkowo, duża liczba zgłoszonych załóg przyczyniła się do pogorszenia przejezdności trasy, w związku z czym słabsze samochody oraz ciężarówki miały nielada problemy z pokonaniem podjazdów i bardziej podmokłych fragmentów. W takich warunkach zawodnicy mieli do pokonania dwie trasy odcinków. Odcinek "Dolina Śmierci" został rozegrany jako OS1 i OS4, a odcinek "Żwirownia w Lotyniu" w jako OS2 i OS3.
W klasie O1 walka o zwycięstwo rozegrała się między załogami: Szwagrzyk-Brakowiecki, Twarkowski-Waśko oraz Łoszewscy. Wszystkie załogi podróżowały bez większych przygód i bez awarii technicznych, przez co wynik był efektem czystej rywalizacji sportowej.
OS1 Łoszewscy wygrali o 7 s. przed Twarkowskim i 16 s. przed Szwagrzykiem. OS2 odpowiednio o 23 i 26 sekund, uzyskując jednocześnie drugi ex aequo czas odcinka w klasyfikacji generalnej. OS3 wygrał Twarkowski, o 4 s. przed Łoszewskimi. Nieco gorszy wynik na tym odcinku był wynikiem pechowego zdarzenia tuż przed metą odcinka. Na prostej mety, przy pełnej prędkości, gałąź zahaczyła o zewnętrzny wyłącznik prądu i zgasiła samochód. Włączenie wyłącznika wymagało poluzowania pasów, podczas którego to manewru samochód bez wspomagania hamulców i układu kierowniczego na chwilę opuścił drogę. Całe zdarzenie spowodowało stratę 16 sekund, ale nie odebrało prowadzenia w klasie. zobacz on-board z tego odcinka
Ostatni odcinek to ponowna zdecydowana wygrana Łoszewskich, nawet pomimo zgaśnięcia samochodu na jednym ze zjazdów. Tym razem odpalenie auta zajęło 5 sekund, choć niepokojący był sam fakt, że silnik zgasł po zdjęciu nogi z gazu. zobacz on-board z tego odcinka
Rajd zakończył się wygraniem klasy O1 oraz zdobyciem drugiego miejsca w klasyfikacji generalnej rajdu, co było największym do tej pory sukcesem załogi w startach w rundach RMPST. | | | | |
|
|
|