| | | | Sukcesy dotychczas
MISTRZOSTWO POLSKI RMPST 2009
Mistrzostwo Polski RMPST w klasie T1 2009
II miejsce klas. gen. Międzynarodowych Mistrzostw Czech 2008
I miejsce w klasie diesel Mistrzostw Czech 2008
Wicemistrzowie Polski RMPST 2006
I mijsce w klasie T1 RMPST 2008
Mistrzowie Polski klasy O1 RMPST 2006
Wygrana klasa diesel w Italian Baja 2009
III miejsce w rajdzie Baja Polonia 2009
III miejsce klas gen. i wygrana klasa diesel VI Baja Slovakia 2008
Ilość startów: 38 (w tym 11 baja, 23 RMPST)
Sukcesy MMCR: 2 wygrane (Baja Slovakia x2), 1 drugie miejsce, 1 trzecie miejsce, 1 czwarte miejsce Sukcesy RMPST: 5 wygranych (Baja Polonia 2009, Vsetin 2009, Wałbrzych 2006 i 2007, Góra Kalwaria 2008), 7 drugich miejsc, 6 wygranych w klasie T1, 1 wygrana w klasie O3, 6 wygranych w klasie O1
Nieukończonych: 6 (1 wypadek, 5 awarii)
| | | | |
|
|
| | | | Zapraszamy do obejrzenia nowatorskiego on-boardu z VII rundy RMPST 2005 - XX rajdu Mercedes Truck Rally, prezentującego porównawczy przejazd na OS1 dwóch samochodów: Orca (z prawej strony) oraz Subaru 5700, prowadzonego przez Piotra Domownika: - Orca to samochód z klasy O1 z silnikiem o pojemności 2500 ccm i sztywnych mostach, - Subaru 5700 to samochód z klasy O2 z silnikiem o pojemności 5700 ccm i niezależnym, długoskokowym zawieszeniu.
Żaden z samochodów nie ukończył odcinka, ale ponad 9 minutowy materiał pokazuje porównanie zachowania obu samochodów oraz stylów jazdy kierowców.
Film powstał we współpracy ze stroną www.rally4x4.pl
Komentarz Patryka Łoszewskiego:
Cieszę się, że powstał ten on-board i dziękuję za jego przygotowanie Piotrowi Domownikowi. Dla pełnego obrazu jazdy obu aut trzeba porównywać jazdę fragmentami.
Przykładowo, do pierwszej hopki samochody przyspieszały - o dziwo - podobnie. Potem ja odhamowałem skok, a Piotr poszedł pełnym gazem i na końcu prostej były między nami już 3 s. różnicy. Potem Piotr pojechał troszkę inną trasą niż ja, ale przede wszystkim Piotr dużo szybciej przejechał nierówności w części piaszczystej. To zasługa lekkiego przodu i dużego skoku kół. W efekcie po ok. 4 minutach uzyskał już ok. 33 s. przewagi.
Natomiast od tego momentu, do samego końca wspólnej jazdy, czyli do ok. 9 minuty, kiedy Piotr zakończył występ wypadkiem, nasze czasy były identyczne, co jest dla mnie miłym zaskoczeniem. Co prawda Piotr był trochę przyhamowany przez p. Staszka Lisowskiego, ale nie aż tak bardzo. Niektóre szybkie partie przejechaliśmy co do sekundy tak samo.
Trudno na podstawie tych dwóch niepełnych przejazdów szacować jaki osiągnęlibyśmy (Piotr Domownik i nasza załoga) wynik końcowy. Natomiast z międzyczasów wynikało, że przy 14 bramce (czyli szykanie w lesie) miałem 18 sekund przewagi nad Szwagrzykiem. To by znaczyło, że Piotr był do tego miejsca bardzo szybki! Następnego międzyczasu już nie udało się uchwycić.
ściągnij podwójny on-board z VII rundy RMPST we Wrocławiu - 91MB | | | | |
|
|
|