| | | | Sukcesy dotychczas
MISTRZOSTWO POLSKI RMPST 2009
Mistrzostwo Polski RMPST w klasie T1 2009
II miejsce klas. gen. Międzynarodowych Mistrzostw Czech 2008
I miejsce w klasie diesel Mistrzostw Czech 2008
Wicemistrzowie Polski RMPST 2006
I mijsce w klasie T1 RMPST 2008
Mistrzowie Polski klasy O1 RMPST 2006
Wygrana klasa diesel w Italian Baja 2009
III miejsce w rajdzie Baja Polonia 2009
III miejsce klas gen. i wygrana klasa diesel VI Baja Slovakia 2008
Ilość startów: 38 (w tym 11 baja, 23 RMPST)
Sukcesy MMCR: 2 wygrane (Baja Slovakia x2), 1 drugie miejsce, 1 trzecie miejsce, 1 czwarte miejsce Sukcesy RMPST: 5 wygranych (Baja Polonia 2009, Vsetin 2009, Wałbrzych 2006 i 2007, Góra Kalwaria 2008), 7 drugich miejsc, 6 wygranych w klasie T1, 1 wygrana w klasie O3, 6 wygranych w klasie O1
Nieukończonych: 6 (1 wypadek, 5 awarii)
| | | | |
|
|
| | | | Sezon Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych 2007 rozpoczęty. Była to pierwsza okazja do porównania parametrów samochodu Orca MP07 z konkurencją w warunkach rajdowych, w których walczy się o każdą sekundę. Przebieg rajdu, a właściwie jeszcze dnia poprzedzającego rywalizację był bardzo dramatyczny dla załogi Łoszewskich. Udało się jednak wyjechać z Mszczonowa z dwoma punktami, z którego to wyniku załoga, w obliczu przeciwności losu, ale i dużo większych aspiracji, była ostatecznie bardzo zadowolona.
Przedrajdowy piątek był pechowy. Najpierw Patryk Łoszewski z powodu problemów z dojazdem przyjechał tuż przed końcem czasu udostępnionego na zapoznanie z trasą. Wobec tego załoga musiała dokonać jedynie pobieżnego opisu. Co gorsza, pod koniec opisu samochód uległ awarii. Doszło do ukręcenia prawego przegubu. Ponadto silnik zaczął przerywać, aż w końcu stanął i nie dawał się odpalić. Dzięki pomocy elektroników użyczonych przez serwis Grzegorza Szwagrzyka udało się zlokalizować przyczynę awarii około północy. Pozostała część nocy została spędzona na wymianie połowy przedniego mostu. W efekcie załoga wystartowała do rajdu ze słabym opisem trasy oraz zmęczona.
Rywalizacja na rajdzie w sobotę przebiegała niestety także z przygodami i była konsekwencją piątkowych wydarzeń. Na OS1 Budy załoga popełniła błąd nawigacyjny i ominęła jedną z bramek, przez co została ukarana taryfą (najlepszy czas na odcinku + 50%). Zepchnęło to Orcę na odległe miejsce, bez szans na wygraną. W tej sytuacji celem stało się awansowanie na jak najwyższą pozycję, a jednocześnie przetestowanie nowego zawieszenia oraz próby różnej techniki pokonywania trasy. Na OS2 Wręcza załoga uzyskała 4 czas w generalce, zaledwie 6 sekund za zwycięzcą. OS3 Budy był ponownie pechowy - załoga znów miała problemy nawigacyjne, które kosztowały ją ok. 25 sekund straty. Pomimo to uzyskała bardzo dobry 4 czas. Na OS4 Budy Patryk popełnił błąd na jednym z podjazdów, co kosztowało stratę ok. 30 sekund , ale mimo to załoga zajęła, wysokie 5 miejsce. Na OS5 Wręcza Orca uzyskała 2 czas odcinka, zaledwie 1 sekundę za zwycięzcą. Na ostatnim odcinku specjalnym OS Budy załoga nie miała sobie równych, wygrywając z przewagą 9 sekund.
W klasyfikacji generalnej rajdu Orca zajęła ostatecznie 7 miejsce, ze stratą zaledwie 26 sekund do 4 miejsca, pomimo taryfy na pierwszym odcinku specjalnym. Samochód okazał się niesłychanie konkurencyjny i na kolejnych rajdach spodziewana jest rywalizacja o najwyższe lokaty.
| | | | |
|
|
|