Najnowsze galerie
 
2009.10.16-Amber Baja
2009.09.26-Baja Poland - zdjęcia Konrada Jęcka
 

Rezultaty
 Sukcesy dotychczas

MISTRZOSTWO POLSKI RMPST 2009

Mistrzostwo Polski RMPST w klasie T1 2009

II miejsce klas. gen. Międzynarodowych Mistrzostw Czech 2008

I miejsce w klasie diesel Mistrzostw Czech 2008

Wicemistrzowie Polski RMPST 2006

I mijsce w klasie T1 RMPST 2008

Mistrzowie Polski klasy O1 RMPST 2006

Wygrana klasa diesel w Italian Baja 2009

III miejsce w rajdzie Baja Polonia 2009

III miejsce klas gen. i wygrana klasa diesel VI Baja Slovakia 2008

Ilość startów:
38 (w tym 11 baja, 23 RMPST)

Sukcesy MMCR:
2 wygrane (Baja Slovakia x2), 1 drugie miejsce, 1 trzecie miejsce, 1 czwarte miejsce

Sukcesy RMPST:
5 wygranych (Baja Polonia 2009, Vsetin 2009, Wałbrzych 2006 i 2007, Góra Kalwaria 2008), 7 drugich miejsc, 6 wygranych w klasie T1, 1 wygrana w klasie O3, 6 wygranych w klasie O1

Nieukończonych:
6 (1 wypadek, 5 awarii)
 

 
BWI
 




BeijingWest Industries Group jest firmą joint venture, której udziałowcami są Shougang Corporation, Tempo Group i Fanshang District Government.

W listopadzie 2009 r. BWI kupiło od Delphi dział zawieszeń i hamulców zatrudniający obecnie ok. 3000 pracowników w Stanach Zjednoczonych, Chinach i w Europie, w tym ok. 200 osób w Centrum Technicznym w Krakowie oraz 1300 osób w fabryce w Krośnie.

Dział projektowania amortyzatorów i modułów zawieszeń firmy BWI Group zaczął funkcjonować w Centrum Technicznym w Krakowie w roku 2000 jeszcze w ramach koncernu Delphi. Od początku istnienia pełni rolę światowego centrum projektowania amortyzatorów i modułów zawieszeń pasywnych oraz niektórych elementów zawieszeń aktywnych, takich jak układy aktywnej stabilizacji przechyłów i amortyzatory z regulowanym tłumieniem MagneRide. Jako nowoczesny ośrodek badawczo-rozwojowy zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem do produkcji wspomnianych elementów zawieszeń dla czołowych producentów samochodów oraz rozwojem nowoczesnych technologii w tej dziedzinie.

Centrum Techniczne w Krakowie zatrudnia inżynierów konstruktorów, technologów, analityków, techników w laboratoriach i prototypowni, a także specjalistów w dziedzinie zakupów, finansów i logistyki. Główne zadania zespołów projektowych to współpraca z klientem (producentem samochodów) w zakresie definiowania specyfikacji wyrobu oraz realizacja projektów od opracowania koncepcji do wdrożenia do produkcji zgodnie z założonym harmonogramem, co obejmuje tworzenie dokumentacji technicznej na bazie obliczeń inżynierskich i symulacji, analityczną i eksperymentalną weryfikację produktu, budowę prototypów, definiowanie procesu produkcyjnego oraz niezbędnych do produkcji maszyn i oprzyrządowania, tworzenie specyfikacji materiałowych, oraz rozwiązywanie wszelkich problemów inżynierskich i jakościowych związanych z wdrożeniem wyrobu do produkcji.

W Centrum Technicznym rozwijane są również nowe rozwiązania konstrukcyjne, materiały i technologie produkcji, które znajdą zastosowanie w kolejnych generacjach projektowanych tu wyrobów. Tworzone jest również oprogramowanie umożliwiające komputerową symulację pracy amortyzatora i ułatwiające projektowanie dedykowanych rozwiązań. Badawczo-rozwojowy aspekt pracy Centrum ma odzwierciedlenie w dużej ilości zgłoszonych wniosków patentowych i publikacji prezentowanych przez pracowników na różnych forach.

 

 
Najbliższa impreza
 brak 

Polecamy
 










































 

 
ORCA Rally Team, Tomasz i Patryk Łoszewscy
Projekt i wykonanie: Michał Olawski, Piotr Stawarski